Ett försenat GOD JUL!!

hmm, ja det var ju ett tag sen jag skrev här......ehmm, VÄLDIGT länge xD men aja, tänkte ändå börja med att önska er alla ett försenat GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bättre sent än aldrig som man brukar säga ;)


Har i alla fall lite nyheter, kommer nu äntligen kunna fortsätta med bloggen!! :D Har köpt min dator, köpte den i och för sig redan för mer än en månad sen, men har inte kunnat ladda in mina bilder på denna datorn förräns nu efter julafton, då jag jämligen fick en external DVD-writer, så att jag kunde installera Canon programmet på denna datorn och i och med det föra över bilderna från kameran till datorn. Så nu funkar alltså allt och jag kan äntligen fortsätta med bloggen, har faktiskt saknat att blogga lite så detta ska bli kul!! :D


Har i all fall fotat en del under detta uppehållet, så har massvis av bilder att visa, så det kan ni ju i alla fall se fram emot! hmmm, känns väldigt ironiskt att jag skriver "ni" när det i själva verket inte finns något "ni" med tanke på att jag inte har några läsare, de många (läs 2, om det ens var så många xD) läsare som jag tidigare hade har säkerligen gett sig av för länge sen som en följd av den brist på inlägg som uppstått här de senaste månaderna. Men de ska det i alla fall bli ändring på nu, känner mig riktigt taggad att visa lite bilder nu. Vi får se, jag kanske till och med lägger upp lite bilder på årets julklappar imorgon! :P

Ursäkta för lite rörigt inlägg, men det äv väl glädjen över att allt nu äntligen fungerar som gjorde mig lite allt för ivrig xD



Och så en liten julbild jag fotade tidigare idag och som vanligt är det min Canon EOS 1000D som använts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0