Giraffläckig insekt

Ja, då var jag tillbaks igen då, har varit hos min farmor och farfar sen i söndags och har däeför inte haft tillgång till internet = ingen bloggining. Men har i alla fall haft riktigt kul och badat en hel del, samt träffat min syssling :D
Har även hunnit fota lite så här kommer några bilder.



Hittade denna häfitga insekt med "giraffläckar"




Modell: Min syrra Foto: Jag
Hade en liten photoshoot med min syrra :)



Och till sist en liten bild på världens sötaste boxer som laggt sig i en solstol, hur gulligt som helst ^^

Kommentarer
Postat av: celine - F O T O &vardag

jätte häftig fjäril, har aldrig sätt en sådan förut, jätte fin.

och söt boxer :D ha det bäst

2010-07-20 @ 20:31:37
URL: http://ceelinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0