En regnig dag...

Som ni kanske räknat ut av rubriken så har det regnat idag och det har regnat mycket :( Känns inte direkt som sommarlov, men man får ju i alla fall vara ledig.

Har nu suttit och fixat en massa med menyn, (syns dock inte än eftersomm det hela görs på testbloggen) och kan säga att det tar väldans lång tid, men det kommer ju förhoppningsfullt bli fint när det är klart! :)

Tidigare idag var jag och tittade på treorna på min skola när dom tog studenten. Verkar faktiskt va rätt kul! Tagga student 2011 xD Räknade faktiskt ut att det är mindre än ett år till studenten, närmare bestämt 364 dagar för att vara exakt!! xD

Ska nu säkerhetsspara lite foton plus lägga in lite nya, för jag ska till Göteborg imorgon och då måste jag ju kunna fota lite :)


Denna bilden tog jag samma dag som jag köpte kameran

Foto: Jag
Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0