Första inlägget :D

Här kommer då allra första inlägget här på bloggen :) Varför inte börja med lite info om mig själv då, så ni vet lite mer om personen bakom tangentbordet, eller ska jag säga kameran ;)

Jag är då en 18årig tjej som gillar att fota. Har väl egentligen gillat att fota ända sen jag köpte min första kamera i sjuan, vilken jag för övrigt fortfarande har. Har dock inte fotat så jättemycket fram tills för några månader sen då jag även insåg att jag skulle vilja ha en systemkamera. Så nu sitter jag här och har en systemkamera som jag köpte för ca en månad sen. Är alltså en riktig nybörjarer när det gäller systemkameror och har inte riktigt hunnit lära mig min egen än, men detta sker förhoppningsvis inom en snar framtid :) När jag nu löpt min systemkamera så bestämde jag mig för att göra en fotoblogg, det är ju så mycket roligare att fota när man har ett ställe att visa upp det på istället för attt det bara ska ta plats på datorn :)
När jag inte fotar gillar jag att läsa, springa, teckna (vem vet kanske visar jag någon bild någon gång^^) och en väldans massa andra saker som jag för tillfället inte kommer på ^^

Tanken med bloggen är alltså att det är här som jag kommer lägga upp mina foton, men även skriva lite om min vardag. So read and enjoy ;)


Tycker nog allt att ni som faktiskt läste hela inlägget är värda en applåd! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0