GAAAAAHHHH, jag blir galen på denna header!!!

Nu är jag riktigt irriterad!!! Anledningen?? Som ni kanske ser är min header spårlöst försvunnen!! och har ingen aning om vad som hände, speciellt inte med tanke på att jag fixade med designen på en testblogg, men nu är helt plötsligt headern borta på båda ställena!!!!! Har ingen aning om hur jag ska fixa det, för när man tittar i stilmallen så ser allt ut som innan och länken till headern är rätt. Det är sååå irriterande när det blir helt fel när man ska fixa med bloggen!

Jaja, här kommer i alla fall en bild att titta på medans jag försöker fixa problemet, om inte det finns någon där ute som har en lösning?? Lovar en länkning i fall någon kommer med ett tips som funkar :)


Foto: Jag
Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0