Snart sommarlov!

Sitter här och försöker intala mig själv att det faktiskt inte är så farligt att jag har två uppsatser till imorgon plus en held el andra papper som jag måste skriva, det är ju trots allt sommarlov snart!! och jag kan garantera att jag verkligen är i behov av sommarlov nu. Känner att jag börjat tappa en aning av motivationen i skolan så behöver ett riktigt långt lov där jag kan göra saker bara för att jag själv vill och inte för att jag måste. Har ju tex tänkt fota en hel del :D

Var för någon timme sen på max och åt hamburgare tillsammans med mamma, det hela avslutades dessutom med en mjukglass. Inte sådär värst nyttigt, men någon gång ibland måste man ju få äta lite onyttigt ;)


En bild på en liten kotte jag hittade när jag var ute och gick någon dag, tyckte bilden blev lite häftig ^^


Foto: Jag
Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: vicciidiot.blogg.se

sv: ja! jag längtar jättemycket! :D men det är ju somsagt bara ett kanske ;/

enligt det jag har läst så verkar den mycket bra! :) tack så mycket för tipset, eller vad man ska säga ;) haha :)

2010-06-10 @ 14:35:58
URL: http://vicciidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0