En del av designen klar

Nu är då en del av designen uppe på bloggen, har lite småsaker som fortfarande ska fixas, men det är snart klart.

Vill passa på att säga att maxi är bättre än willys xD anledningen? När jag var på maxi bjöd de på bröllopstårta, med anledning av Viktoria och Daniels bröllop, men när jag sedan var på willys bjöd de bara på köttbulls macka!! ;)
Jag ska ju så klart titta på bröllopet på tv lite senare idag, det är ju trots allt historiskt :)



Foto: Jag
Kamera: Canon EOS 1000D

Kommentarer
Postat av: sosso

Snygg bild, jag var också på willys och fick världens minsta kötbullemacka typ 2cm lång ;)

2010-06-23 @ 20:14:27
URL: http://raiindrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0