Lite redigering

Här sitter jag och fördriver tiden med att redigera lite bilder när jag i själva verket verkligen borde plugga xD Men men detta var ju så mycket roligare. Här kommer i alla fall lite av resultatet. Kan passa på att meddela att det kan vara en aning knepigt att fota sin högra hand, med tanke på att kameran inte går att hålla i med enbart vänster hand (åtminstione kan inte jag det^^). Så fick istället vara lite påhittig och använda mig av en stol som jag ställde kameran på och sedan bara tryckte på själva avtryckaren med vänster hand.



En del av min outfit idag, fick nagellacket, ringen och armbandet på min 18årsfest i fredags. Måste säga att färgen på nagellacket var väldans snygg! :)


Närbild på ringen


Ännu lite mer av min outfit och, hmm en dublett av min hand xD Har på mig min favoritskjorta, i min favortfärg :)


Ett till armband jag fick i fredags


och ännu ett armband jag fick i fredags


med en liten närbild

Foto: Jag
Kamera: Canon EOS 1000D



Kommentarer
Postat av: ika :D

Cool bild på din hand i spegeln! :D:D:D

2010-06-09 @ 16:58:45
Postat av: Anonym

SV: Tack, tack :D

2010-06-09 @ 21:19:40
URL: http://prettypictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0