Mysig kväll :)

Det där säkerhetssparandet gick inte sådär jättebra, eller rättare sagt det gick inte alls, så kommer få fixa det någon annan dag, vilket innebär att jag nog inte kommer kunna fota imorgon eftersom minneskortet är fullt :(

Har precis tittat på film med syrran, det blev material girls med Hilary Duff. Det var riktigt mysigt, vi hade chips och en hund xD Vi satt alla tre (inklusive hunden) då i sängen och tittade på filmen. Mys <3


Lyckades i alla fall lägga in bilderna så här kommer en av dem:


Foto: Jag
Kamera: Canon EOS 1000D


För er som undrar så är det en plastblomma, men tyckte den blev rätt fin på bild ändå ^^

Kommentarer
Postat av: Tsukii

sV: tack så mkt! :) hehe jag har designat sen jag var 11 och är helt självlärd ^^ jag antar att det är min ambition som har gjort att jag lärt mig så mkt som jag kan idag ^^

2010-06-14 @ 00:07:00
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0