Ärligt talat nu....var det någon som faktiskt läste hela förra inlägget??!?!

Nää, jag trodde inte det heller. Men om det nu skulle finnas någon tålmodig typ där ute som gjorde det så.....APPLÅDER!!!

Ärligt talat skrev jag det nog mest för mig själv tror jag, för att titta på senare, och sen var det faktiskt rätt så intressant att se vad man gjort under året. Plus att jag blev rätt taggad på att blogga nu, det är ju faktiskt riktigt kul att ha en blogg man senare kan gå tillbaks till och se vad som hänt under året, vad man tänkte, gillade, ogillade, lyssnade på etc.

För er som nu inte läste hela förra inlägget (antagligen 99% av er) så tycker jag i alla fall att ni ska ta er en titt på låtarna, det är verkligen sjukt bra musik det där!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0